Regulamin świadczenia usług na odległość

Wersja 2.0 | 03.05.2021

Regulamin w formie pliku PDF

Dane identyfikujące Szkoły

Firma: Prime School of English Agata Kowalska, Katarzyna Witek spółka cywilna

REGON: 060395345

NIP: 7123136545

Wspólnicy spółki cywilnej: Agata Kowalska KOWALSKA AGATA LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO ul. Onyksowa 3/68 20-582 Lublin NIP 712-283-83-05 oraz Katarzyna Witek ul. Gracjana Chmielewskiego 5, 20-620 Lublin NIP 712-277-21-09; których działalność gospodarcza została zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Lublina a obecnie ewidencjonowane przez ministra właściwego do spraw gospodarki w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Dane kontaktowe Szkoły

adres: ul. Roztocze 14, 20-722 Lublin

strona internetowa: www.primeschool.pl

e-mail: poczta@primeschool.pl

telefon: +48 723 227 457 lub + 48 537 817 371

Telefon czynny od poniedziałku do piątku od godziny 08:00 do 20:00. Opłata za połączenie telefoniczne zgodnie z taryfą dostawcy usług telekomunikacyjnych dzwoniącego.

Sposób porozumiewania się

Szkoła i Klient mogą porozumiewać się w sprawach związanych z Umową w języku polskim za pomocą poczty e-mail, telefonicznie, wiadomości tekstowych SMS, osobiście lub pisemnie, wykorzystując dane kontaktowe Stron wskazane w niniejszej Umowie (opłata za połączenie telefoniczne do Szkoły zgodnie z cennikiem operatora, z którego usług korzysta przy połączeniu Klient).

Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

Zawarcie Umowy kursu drogą elektroniczną między Szkołą a Klientem (rodzicem lub opiekunem) na rzecz Ucznia.

Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

Wymagania techniczne

Klient powinien posiadać aktywne konto poczty elektronicznej, urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową.

Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym

Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

Warunki zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

Warunki zawierania

Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi zawarcie Umowy kursu jest zawierana ze strony Szkoły poprzez udostępnienie przez Szkołę na stronie internetowej https://primeschool.pl lub jej podstronie funkcjonalności „Zapisy zdalne”, a ze strony Klienta przez dokonanie wyboru tego modułu, to jest wybranie na powyższej stronie opcji zapisów zdalnych.

Zapisy zdalne

W ramach funkcjonalności Zapisy zdalne Klient może wybrać interesujący go kurs języka angielskiego, miejsce prowadzenia kursu (oddział) oraz plan płatności.

Formularz

Po dokonaniu tych wyborów serwis internetowy primeschool.pl wyświetla stronę z formularzem umożliwiającym Klientowi (1) zapoznanie się z warunkami Umowy kursu, niniejszym regulaminem i zestawem informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych; (2) podanie danych Klienta i Ucznia oraz (3) złożenie oświadczenia o zawarciu Umowy kursu i (4) przesłanie formularza do Szkoły.

Po zapoznaniu się z warunkami Umowy kursu, niniejszym regulaminem oraz zestawem informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych Klient podaje swoje dane (email, imię i nazwisko, numer telefony, adres zamieszkania) oraz dane dotyczące Ucznia (imię i nazwisko, nazwę i siedzibę szkoły podstawowej lub ponadpodstawowej, do której uczęszcza lub będzie uczęszczał Uczeń wraz z numerem klasy).

Obowiązkowe jest podanie tylko danych oznaczonych w formularzu jako obowiązkowe.

Następnie Klient (1) potwierdza zapoznanie się z warunkami Umowy kursu oraz niniejszym regulaminem i (2) wyraża wolę zawarcia ze Szkołą Umowy kursu na przedstawionych mu warunkach Umowy oraz zgodnie z niniejszym regulaminem z obowiązkiem zapłaty opłaty za kurs poprzez zaznaczenie pól potwierdzających umieszczonych obok tych oświadczeń.

Ostatnią czynnością jest wysłanie wypełnionego formularza przez naciśnięcie przycisku z napisem „Prześlij”, co powoduje przesłanie na adres e-mail poczta@primeschool.pl treści wypełnionego formularza wraz z wyżej wskazanymi oświadczeniami Klienta.

Strona internetowa Szkoły wyświetla w przeglądarce Klienta komunikat potwierdzający wysłanie formularza.

Ustalenie Klienta jako osoby składającej oświadczenie o zawarciu Umowy kursu następuje na podstawie danych Klienta wskazanych w formularzu zgłoszeniowym, w tym jego imienia, nazwiska, adresu zamieszkania oraz adresu e-mail.

Na adres e-mail Klienta podany w formularzu Szkoła z adresu agata.kowalska@primeschool.pl niezwłocznie wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania formularza zgłoszeniowego oraz potwierdzeniem zawarcia Umowy kursu na warunkach określonych w otrzymanych razem z formularzem zgłoszeniowym warunkach Umowy kursu. Umowa kursu zostaje zawarta z chwilą wysłania powyższej wiadomości.

Warunki rozwiązywania

Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi zawarcie Umowy kursu może być rozwiązana przez Klienta do chwili wysłania formularza (przed naciśnięciem przycisku „Prześlij) przez przerwanie dokonywania wyboru, zapoznawania się z informacjami lub podawania danych.

Brak wynagrodzenia i opłat

Szkoła nie pobiera od Klienta wynagrodzenia ani żadnych opłat z tytułu świadczenia usługi zawarcie Umowy drogą elektroniczną.

Tryb postępowania reklamacyjnego

Reklamacje związane z wykonywaniem Umowy przez Szkołę mogą być składane przez Klienta osobiście w siedzibie Szkoły, pisemnie, telefonicznie, za pomocą poczty e-mail wykorzystując dane kontaktowe Szkoły wskazane w niniejszej Umowie (opłata za połączenie telefoniczne do Szkoły zgodnie z cennikiem dostawcy usług telekomunikacyjnych, z których usług korzysta Klient).

Wskazane jest, aby reklamacja zawierała w szczególności: imię i nazwisko składającego reklamację, jego adres do korespondencji albo jego adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli składający reklamację życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, żądanie składającego reklamację, a także preferowany przez składającego reklamację sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacja jest rozpatrywana przez Szkołę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od jej złożenia.

Szkoła udziela odpowiedzi na reklamację zgodnie z danymi adresowymi składającego reklamację wskazanymi w treści reklamacji (pisemnie na adres pocztowy składającego reklamację albo w treści wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres poczty elektronicznej składającego reklamację).

W przypadku gdy w następstwie złożonej przez konsumenta reklamacji spór między konsumentem a Szkołą wynikający z zawartej z konsumentem Umowy nie został rozwiązany, Szkoła przekazuje konsumentowi (pisemnie na adres pocztowy składającego reklamację albo w treści wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres poczty elektronicznej składającego reklamację) oświadczenie o: (1) zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu (z oświadczeniem tym Szkoła także przekazuje informację o podmiocie uprawnionym właściwym dla Szkoły) albo (2)odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Jeżeli Szkoła nie złoży żadnego oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Postępowanie reklamacyjne nie wyłącza roszczeń Klienta lub Ucznia wynikających z przepisów prawa właściwego dla Umowy.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Klient może skorzystać między innymi z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między konsumentem a przedsiębiorcą przez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu;
  • jest uprawniony jest do zwrócenia się do stałego sądu polubownego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu o prawa majątkowe wynikłe z umów zawartych między konsumentami a przedsiębiorcami.

Formularze wniosków, o których mowa powyżej, są dostępne w sekretariacie każdego sądu konsumenckiego, a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

Lista Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl.

Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.

Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej (Dz.U. 2017, poz. 1356). Tekst tego rozporządzenia można znaleźć w systemie ISAP na stronie internetowej Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej http://isap.sejm.gov.pl.

W sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać m. in. u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów. Wyszukanie właściwego rzecznika umożliwia wyszukiwarka na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Szkoła nie jest zobowiązana i nie zobowiązuje się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami.